Home » Happy Change

 

 

 

Happy change
Hoe blije medewerkers verandering duurzaam succesvol maken

De organisaties van de toekomst zijn die organisaties die zich voortdurend weten aan te passen aan een veranderende context. Zij zetten daarbij hun medewerkers op één. Happy employees = happy customers = more business value. Veranderingen, groot en klein, worden pas een succes als medewerkers happy zijn. Als ze geïnformeerd, intrinsiek gemotiveerd en toegerust zijn om bij te dragen aan succes. Weten, willen en kunnen dus.

De omgeving veranderen en werken aan kennis en vaardigheden van medewerkers is niet voldoende. Aandacht voor onderliggende overtuigingen en gevoelens van medewerkers is essentieel, zodat je oude patronen kunt doorbreken en medewerkers op de juiste manier kunt betrekken. Een flinke en gedeelde uitdaging voor Communicatie, HR, transformatiemanagers, leidinggevenden, ambassadeurs en de directie.

Dit boek neemt je mee in hoe je medewerkers in verandering optimaal faciliteert in hun weten, willen en kunnen. Inclusief:

  • feiten, cijfers en verdieping uit de theorie;
  • praktijkvoorbeelden van vakgenoten;
  • handvatten om direct aan de slag te gaan.

Recent bij ons verschenen

Het grote invalboek

Het grote invalboek

            Door een groot tekort aan leraren moeten scholen steeds vaker een beroep doen op invallers. De school, de ouders, de invaller én de leerlingen hebben er veel belang bij dat het invallen goed is geregeld.Er...

Tommies nieuwe normaal

Tommies nieuwe normaal

            Twee voorleesboeken inclusief lessenserie en een protocol voor rouwverwerking op de basisschool. Tommie is verdrietig. Zijn vader was ziek en is doodgegaan. Stomme dood! Boos springt Tommie op zijn bootje....

Hoe dokters beter kunnen worden

Hoe dokters beter kunnen worden

            Hoe dokters beter kunnen worden is een praktisch boek over alle dingen die ze je niet vertellen als je medicijnen studeert (maar die je wel nodig hebt). Hoe verminder je werkdruk? Hoe gebruik je verbindend...

They Ask You Answer

They Ask You Answer

            WaaromThey Ask You Answer? Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daarom online...

Handboek Coach

Handboek Coach

            Coaching is een populair en waardevol vak. Als coach reis je een stukje mee met je cliënt en laat je die met meer vertrouwen of vaardigheden zijn weg weer vervolgen. Succesvolle coaches weten waar ze mee...

Communicator

Communicator

            De essentie van succesvol besturen en leidinggeven ligt besloten in geloofwaardig en overtuigend communiceren. Aan de absolute top doe je eigenlijk niets anders dan dat. Het maakt een positie in de Raad van Bestuur onvergelijkbaar met...

Zelf ook een boek uitgeven?

We maken graag kennis met je in een gratis adviesgesprek. Dan helpen we je op weg met je plan.

Adviesgesprek aanvragen