WaaromThey Ask You Answer? Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daarom online de autoriteit worden in jouw branche.
Hoe win je het vertrouwen van je potentiële klanten? Door al hun vragen te beantwoorden en hun zorgen weg te nemen. Het inmiddels beproefde recept voor deze sales- en marketingstrategie heet They Ask, You Answer. In dit boek lees je waarom het werkt en hoe je het aanpakt in de praktijk.
They Ask, You Answer verandert niet alleen jouw kijk op sales en marketing, maar maakt je organisatie veel sterker klantgericht. Verkopers en marketeers worden één team en krijgen er nieuwe energie en inspiratie van. Je wordt online veel beter gevonden en zou zomaar marktleider kunnen worden.
Bedenker en auteur Marcus Sheridan is een internationaal bekende keynote speaker en contentmarketingspecialist. Hij bedacht de methode toen zijn bedrijf op de rand van de afgrond stond. Inmiddels noemt de New York Times hem een marketinggoeroe en staat hij op de Forbes-lijst van de twintig sprekers die je niet wilt missen.
Danielle Navas-Brandt introduceerde de methode in Nederland en coacht ambitieuze ondernemers in het effectief toepassen ervan. In dit boek schetst ze de eerste succesvolle ervaringen van Nederlandse bedrijven.

Draaiboek onbekend
Toen bij Bea opeens een tumor van 14 centimeter en uitzaaiingen werden geconstateerd, stond haar leven en dat van haar partner Edith stil. Na een periode van complete ontreddering besloten zij het roer...

Hoogbegaafden in conflict
Hoogbegaafden die in conflicten terecht komen, zien lang niet altijd een relatie tussen het conflict en hun hoogbegaafdheid. Daardoor leren ze er niet van en komen ze steeds weer in dezelfde situaties...

Herbeslissen
Veel mensen zitten zichzelf in de weg bij hun persoonlijke groei. Ze nemen zich telkens opnieuw voor om dingen anders te doen, maar slagen daar niet in. Deze individuele belemmeringen komen ook tot uiting op...

Was ik niet duidelijk dan?
Als iémand invloed heeft op het werkgeluk van medewerkers, dan is dat wel de direct leidinggevende. De kwaliteit van leidinggeven bepaalt of medewerkers blijven of niet. En leidinggeven is voor 80 procent...

Rebelleren moet je faciliteren
Organisaties hebben een sterk verlangen naar vernieuwing, creativiteit en out-of-the-box denken. Maar hardnekkige controlemechanismen staan dat verlangen in de weg en veroorzaken ongekende schade. Een op de...

Lang leve de vraag!
De verbinding is momenteel ver te zoeken. In de politieke arena, in het klaslokaal en aan de talkshowtafel tellen vooral meningen. Het eigen gelijk wordt gevierd en polarisatie is ophef en daarmee aandacht....